Loading...

Technické otázky a nahlasovanie porúch vysielačov smerujte na peter.lalik@frontinus.sk
Milí poslucháči.

Chcete aj naďalej počúvať necenzurované správy, mať aj naďalej možnosť priamej komunikácie s politikmi v Debate na telefón, či tešiť sa z iných programov?
Podporte nás:

IBAN: SK 35 0200 0000 0000 4130 1432
BIC: SUBASKBX
Variabilný symbol: 1111

prípadne naskenovaním QR kódu vo Vašej bankovej aplikácií:

Ďakujeme za akúkoľvek sumu.
Dajte svojej hudbe krídla...

Aj tá najkrajšia pesnička, aj ten najlepší klip potrebujú pomôcť s rozbehom.
Aj tie najperspektívnejšie kapely potrebujú upraviť cestičku k budúcim fanúšikom.

Rádio Frontinus - rozhlasová stanica s 30 ročnou históriou - podporila už nejednu speváčku/speváka, pesničku, či hudobnú skupinu.

V tak konkurenčnom prostredí, akým hudobný svet je, rozhoduje o úspechu nezriedka práve kvalitný marketing.

Obráťte sa s dôverou práve na Rádio Frontinus.

Ponúkame Vám celý deň v našom vysielaní. Za 190,- Eur + DPH získate 10 minútový PR rozhovor a v priebehu dňa odznejú 6x Vaše skladby.

Pre viac info píšte na radio@frontinus.sk, alebo volajte na číslo +421 903 555 753

Dajte svojej hudbe krídla - píšte na radio@frontinus.sk, volajte na číslo +421 903 555 753.

Fakty v číslach

30
rokov
najpočúvanejšie regionálne rádio na Slovensku
36500
 
poslucháčov denne
57
% poslucháčov
je vo veku 25-64 rokov
66
% poslucháčov
má maturitu alebo vysokoškolské vzdelanie

Prečo reklama v rádiu?

Aj v dnešnej dobe je rádio dôveryhodné a stále médium, má vysokú mieru reakcie a zohráva nezastupiteľné miesto na trhu médií. Rovnako je veľmi pružným a pohotovým marketingovým nástrojom ako regionálne a demograficky zamieriť svoju reklamu na cieľovú skupinu zákazníkov. Navyše reklama v rádiu je nevtieravá, kreatívna, a podporuje fantáziu poslucháča.

V roku 2017 vypracovala prieskumná agentúra MEDIAN SK, s.r.o. vnímanie rozhlasových staníc v rovine poslucháčov a podnikateľov.

  • Popularita rádia narastá najviac zo všetkých mediatypov, počúvanie rádia sa umiestnilo na druhom mieste hneď za používaním internetu, naopak mierne klesá čítanie tlače a sledovanie TV.
  • Podľa štatistík, z hľadiska mediatypu, percipientov najviac oslovi reklama v televízii, za ňou nasleduje reklama v rádiu. Na treťom mieste je vonkajšia reklama, reklama v tlači a ako posledná sa umiestnila reklama na internete.
  • Avšak, oproti televízii je rádio z hľadiska reklamy nezahltené - reklama v rádiu je najmenej obťažujúca a aj preto poslucháč neprelaďuje - rádio je médiom s jedným z najväčších zásahov.
  • Pre 49 % opýtaných je reklama v rádiu aj zdrojom informácií.
  • Spomedzi všetkých médií je reklama v rádiu najdôveryhodnejšia. Na druhom mieste sa umiestnila reklama v TV, za ňou reklama v tlači, vonkajšia reklama, a na poslednom mieste skončila reklama na internete.
  • Reklama v rádiu má spomedzi ostatných mediatypov najvyššiu šancu, že ju poslucháči zaznamenajú.
  • V pomere ceny a zasiahnutia spotrebiteľov je rádiová reklama výborným, finančne nie tak nákladným podporným prostriedkom reklamy.

Zdroj: MEDIAN SK, s.r.o.

Už 30 rokov stojíme po Vašom boku

  • Rádio Frontinus pokrýva viac ako 80% celého žilinského kraja, denne nás počúva približne 36 500 poslucháčov, z ktorých je zhruba 57% v produktívnom veku.
  • Vďaka dlhoročným skúsenostiam v oblasti marketingu, individuálnemu prístupu, a širokospektrálnemu vysielaniu Vám ušijeme kreatívnu reklamnú kampaň priamo na mieru. Samozrejme, radi Vám poradíme aj s výberom vysielacích časov tak, aby zacielila Vašu skupinu zákazníkov.
  • Dokážeme promptne reagovať na vaše požiadavky a zabezpečíme kompletný servis od ńávrhov textov, výrobu spotu až po jeho nasadenie do vysielania tak, aby bola vaša reklama inovatívna a účinná.

Sme členom siete regionálnych staníc regiomedia

Obchodní zástupcovia